سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

نظر

کوالالامپور مالزی به تنوع غذایی و تنوع در خرید شناخته شده است و یکی از محل هایی است که سفر به آنجا با کودکان در هر سنی می تواند لذت بخش و خاطره انگیز باشد. مکان هایی که می توانید در سفر به کوالالامپور با کودکان تجربه کنید و از آنها لذت ببرید در اینجا برای شما آورده شده است، با این مطلب سایت خانومانه همراه ما باشید.

1- مرکز دیسکاوری پتروناس

پتروناس یک مرکز علمی جذاب است که با داشتن سرگرمی ها و روش های جذاب داستان علم و تکنولوژی را در صنعت انرژی بیان می کند. تجهیزاتی که در این مرکز وجود دارد به گونه ای طراحی شده که بازدید کنندگان می توانند به راحتی تمامی آنها را لمس و حس کنند. بازدید کننده ها می توانند از تمامی دستگاه ها استفاده و به صورتی جذاب مطالب علمی را بیاموزند، این سفر علمی برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود. مسائلی مثل چگونگی مسواک زدن یک فضانورد در فضا یا تجربه سوار شدن به هلکوپتری در یک سکوی نفتی و امثال آن تجربه ای جالب برای بزرگ و کوچک است. کودکان از سن 3 سال به بالا می توانند از این مرکز لذت ببرند. مرکز دیسکاوری پتروناس واقع در طبقه چهارم برج های دوقلو می باشد و گزینه بسیار خوبی جهت فرار از آفتاب و رطوبت زیاد مالزی برای چند ساعت به شمار می رود.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

2- آکواریوم برج های دو قلو

آکواریوم بزرگ کوالالامپور بیش از 5000 گونه از موجودات آبزی را نمایش می دهد. یکی از امکانات جالب این آکواریوم حرکت بازدیدکنندگان از تونلی شیشه ای به مسافت 90 متر می باشد. دیدن کوسه و مارماهی و سایر موجودات دریایی از نزدیک داخل تونل تجربه ای بسیار جالب برای کودکان و حتی بزرگتر ها خواهد بود.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

3- برج دوقلوی پتروناس

برج های دوقلو در 88 طبقه با ارتفاع 451?9 متر گوهر درخشان کوالالامپور به شمار می رود. مهم نیست چند بار این برج ها را ببینید، شما هربار از دیدن ساختار آن شگفت زده خواهید شد. هریک از این دو برج از 33000 فولاد ضد زنگ و 55000 پنل شیشه ای ساخته شده اند. در طبقه 41 برج ها پلی دو طبقه ساخته شده است که در واقع پلی بین دو ساختمان است و آنها را به هم متصل می کند. شما در طبقه 86 این برج ها می توانید منظره شهر کوالالامپور را ببینید.

 

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

4- زمین بازی برج های دوقلو

‏درست در کنار برج های دوقلو محوطه بازی بسیار خوبی برای کودکان وجود دارد. این محوطه یکی از بهترین زمین های بازی برای کودکان در جنوب شرقی آسیا به شمار می رود. محوطه ای که کودکان می توانند آب بازی کنند و از گرما و رطوبت زیادی که این شهر دارد رهایی پیدا کنند. رقص فواره ها در مرکز این محوطه بسیار زیبا و دلپذیر است. شما می توانید در یک بعد از ظهر به آنجا رفته و همراه با کودکان خود لحظات خوبی را سپری کنید.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

5- کیدزانیا

این مرکز یکی از بهترین مکان ها برای سرگرم کردن کودکان در کوالالامپور به شمار می رود.

در اینجا کودکان می توانند شغل آینده خود را به صورتی جذاب و سرگرم کننده تجربه کنند. کودک از طریق بازی می توانند با تعامل با کودکان دیگر حرفه ها و شغل های متعددی را از نزدیک لمس و تجربه کند. این مکان مانند یک شهر کوچک با بیش از 90 شغل برای کودک لحظات دلپذیری را فراهم می آورد.

کودکان می توانند هر شغلی را مثل پرستار، پلیس، خلبان و… در مدت 20 دقیقه تجربه کنند. نکته جالبی که در این شهر کوچک وجود دارد این است که کودک برای هر کاری حقوقی دریافت می کند و در آخر با پولی که از انجام کارهایش به دست آورده می تواند در قسمتی نوشیدنی یا خوراکی بخرد. برای این مرکز بایستی از قبل رزرو صورت بگیرد.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

6- تم پارک تایمز اسکوئر

این شهربازی سرپوشیده در طبقه آخر مجتمع تجاری تایمز اسکوئر قرار دارد. این پارک یکی از بزرگترین پارک های سرپوشیده دنیاست و فضای دلپذیری را برای کودک و بزرگ فراهم کرده است. کودکان زیر 6 سال می توانند در قسمت مخصوصی که برای این سن در این پارک در نظر گرفته شده است بازی های جالب و لذت بخشی را تجربه کنند. در قسمت دیگری از این پارک کودکان بزرگتر امکان استفاده از وسایل جالب و هیجان انگیزی را دارند. شما با یک بار خرید بلیط این شهربازی می توانید از تمامی امکانات آن برای مدت نامحدود استفاده کنید.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

7- باغ پرندگان کوالالامپور

این باغ با مساحت 20?9 هکتار و بیش از 3000 پرنده از 200 گونه مختلف پرندگان داخلی و خارجی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر کوالالامپور به حساب می آید.

این پارک دارای چهار قسمت می باشد که در سه قسمت این پارک پرندگان آزادانه در محیط باغ پرواز می کنند. در این باغ محل هایی برای بازی کودکان هم در نظر گرفته شده است و محیطی راحت و دلپذیر برای گذراندن ساعاتی خاطره انگیز با کودکان فراهم شده است.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

8- غارهای باتو

اگر شما به دنبال دیدن جاذبه های طبیعی هستید سری به غارهای باتو در کوالالامپور بزنید. گفته می شود این غارها حدود 400 میلیون سال پیش تشکیل شده اند و شامل سه غار اصلی می باشند. این محل یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین زیارتگاه های هندوها به شمار می رود. برای رسیدن به این غارها باید 272 پله را در گرمای زیاد بالا بروید، اگر کودک شما زیر 5 سال دارد این کار کمی سخت به نظر می رسد ولی تجربه جالب مواجه شدن با میمون های آزاد در صعود به طرف غارها می تواند برای کودکان هم جالب و دیدنی باشد.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

9- محله چینی ها و هندی ها

اگر شما به دنبال خیابانی پر جنب و جوش برای خرید و جایی برای خوردن غذا می گردید سری به محله چینی ها و هندی ها بزنید. مغازه هایی برای خرید در سرتاسر این خیابان ها وجود دارد و بسیاری از مسافران سوغاتی های خود را از این محله ها خریداری می کنند. همچنین این مکان محل خوبی برای تست کردن غذاهای محلی چینی یا هندی به شمار می رود.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

10- پارک آبی سان وی لاگون

بازدید از پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور به همه خانواده هایی که به مالزی سفر می کنند توصیه می شود. این پارک بزرگ از 5 قسمت اصلی تشکیل شده است که برای استفاده از آنها تقریبا یک روز کامل نیاز است. پارک آبی، شهربازی، پارک حیات وحش، پارک هیجان و پارک وحشت قسمت هایی از این پارک هستند. در این پارک استخرهای بازی و شنای کودک و بزرگسال وجود دارد. استخر موج، رودخانه خروشان، سرسره های بزر گ و متنوع از جمله امکاناتی است که در قسمت پارک آبی وجود دارند.

موج سواری، سینمای 5 بعدی، سرسره رقابتی کنگو، سرسره مارهای پیتون آفریقایی، گشت و گذار در ساحل قسمت های دیگر سرگرم کننده این پارک را تشکیل می دهند. در قسمت شهربازی می توانید از بازی های هیجان انگیز، پل معلق، ترن هوایی و بازی رودخانه خروشان استفاده کنید. در بخشهایی از این پارک امکاناتی برای بازی کودکان زیر 5 سال در نظر گرفته شده است. در پارک حیات وحش سان وی لاگون گونه های مختلفی از حیوانات را می توانید ببینید. این بخش برای کودکان بسیار جالب و لذت بخش خواهد بود. قسمت های دیگری مثل پرش از ارتفاع، قایق رانی، کارترینگ و پینت بال برای سرگرمی بزرگتر ها در نظر گرفته شده است.

مکان های جذاب در سفر به مالزی با کودکان

کوالالامپور یک توقف بسیار عالی در سفرهای خارجی به شمار می رود، شک نداشته باشید که با وجود داشتن کودک هم می توان از سفر لذت برد و خاطرات دلنشینی را به جا گذاشت.

گردآوری توسط خانومانه برترین نیازمندی های بانوان