سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 راه حل برای پوشاندن چروک های اطراف لب

نظر

خطوط و چین و چروک های اطراف لب اگرچه نشان دهنده خوش اخلاقی و خندان بودن همیشگی شما هستند اما مطمئناً به دلیل جنبه های زیبایی شما را ناراحت می کنند. در این مطلب سایت خانومانه می خواهیم نکاتی را برای پنهان کردن این خطوط بیان کنیم. با گذشت زمان و افزایش سن، اطراف لب ها خطوط ریزی پدیدار می شوند که رد پای سال ها لبخند، استرس و نگرانی است. خوشبختانه راه هایی وجود دارد که می توانید این خطوط را به راحتی پنهان کنید. اما باید مثل هر کار دیگری صبور باشید تا نتیجه عالی بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم و با راه های زیباتر جلوه دادن لب ها آشنا شویم.

5 راه حل برای پوشاندن چروک های اطراف لب 

1- استفاده از سرم ضد پیری مناسب

استفاده از یک سرم ضد پیری مناسب باید تبدیل به عادت شود. سرمی را انتخاب کنید که بو، شیشه و بافت آن را دوست دارید چون باید برای همیشه از آن استفاده کنید. دو تا سه قطره از این سرم را در کرم ضد پیری بریزید و صبح و شب از آن استفاده کنید. بهتر است که کرم ضد پیری هم از همان برند سرم باشد. کرم را با حرکات چرخشی آرام بمالید و به آرامی دور لب با نوک انگشتان ضربه بزنید.

2- از پرایمر نرم کننده استفاده کنید

زیر کرم پودر یا ضد آفتاب کرم پودری خود حتماً از یک پرایمر نرم کننده استفاده کنید. این کرم عیب های پوست را کاملاً می پوشاند و چین و چروک ها را پنهان می کند. پرایمر را دور لب ها بزنید تا به خوبی شاهد کاهش چین و چروک ها و یکنواخت شدن آرایش باشید. 

3- از کرم پودر لیفتینگ استفاده کنید

بعضی کرم پودرها خاصیت لیفتینگ دارند. اکثر این کرم پودرها حاوی ذراتی هستند که نور را انعکاس می دهند و به این ترتیب صورت را گوشتی تر و جوان تر نشان می دهند. البته این کرم ها برای افرادی مناسب است که از قبل به استفاده از کرم پودر عادت داشته اند. کسانی که عادت ندارند باید از کرم های CC استفاده کنند. پیش از این به تکنیک های استفاده از کرم پودر اشاره کردیم.

4- بدون جراحی لب های گوشتی و صاف داشته باشید

می توانید با آرایش مخصوص لب چین و چروک ها را بپوشانید. اما یک راه جالب دیگر هم وجود دارد: کمی شکر، کمی عسل و یک قطره روغن بادام شیرین را با هم ترکیب کنید و استفاده نمایید، این کرم نرم و لطیف است. مرحله بعدی مرطوب کردن لب ها است. همیشه مرطوب کننده لب همراه خود داشته باشید. همچنین قبل از استفاده از رژ لب یا حتی زمانی که نمی خواهید رژ لب بزنید، دور لب را خط لب رنگ بژ بکشید تا لب ها را پر حجم تر و زیباتر نشان دهد. 

5- انتخاب رژ لب مناسب

به یاد داشته باشید که رنگ های تیره و رژ لب های مات لب را نازک تر نشان می دهند و خطوط چهره را بیشتر نشان می دهند. به همین دلیل برای آرایش لب ها هرگز سراغ رژ لب های تیره و مات نروید. بهتر است رژ لب های مخملی یا مایع را انتخاب کنید که لب ها را پر حجم تر نشان می دهند. بعضی رژها حاوی کلاژن هستند و حجم لب را بیشتر می کنند. بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا خطوط چهره کمتر به چشم بیایند و حجم لب ها نیز بیشتر جلوه کند.

برای جذاب تر بودن، ترفندهای زیبایی پیشنهاد شده در سایت خانومانه را از دست ندهید.