سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسموتی های سبز بهترین انتخاب برای کاهش وزن!

نظر

اسموتی های سبز گزینه ای عالی برای کاهش وزن و پاکسازی بدن می باشند. مهم تر از همه این که این نوشیدنی ها بسیار خوش طعم هستند و می توان از آن ها برای شروع یک روز پر انرژی استفاده نمود. این اسموتی ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مواد معدنی است که منجر به سوزاندن چربی ها به طور طبیعی می گردد. قطعا بعد از نوشیدن این اسموتی سبز، احساس رضایت فراوانی خواهید داشت که این چنین به حفظ سلامت خود اهمیت می دهید. ترکیب این اسموتی ها با میوه، پروتئین، شیر و ماست تحریک کننده سیستم ایمنی است و سایر مواد مغذی موجود در آن به کاهش وزن شما کمک می کند. در این مطلب سایت خانومانه به شما خواهیم گفت این اسموتی ها چگونه به کاهش وزن کمک خواهند کرد.

بهترین اسموتی های سبز برای کاهش وزن!

خواص اسموتی سبز

در اینجا به برخی از خواص و مزیت های اسموتی های سبز اشاره خواهیم کرد:

– کاهش وزن

اسموتی سبز به کاهش وزن کمک فراوانی می کند؛ این اسموتی ها منجر به چربی سوزی و پاکسازی بدن از سموم می گردند.

– بهبود عملکرد دستگاه گوارشی

اگر از یبوست رنج می برید، شیک های سرشار از فیبر انتخابی بسیار ایده آل می باشند؛ چرا که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شما می شوند.

– انرژی زا

شروع روز با یکی از اسموتی های سبز برای شما انرژی و شادابی فراوانی را به همراه خواهد داشت. میوه ها، منبع خوبی از انرزی هستند که خیلی سریع روی سوخت و ساز بدن تاثیر می گذارند و علاوه براین، مقداری از سبزیجات نیز میزان قند شما را متعادل می سازند. بنابراین، مصرف آن ها در صبح به شما انرژی می دهد و از آن جایی که هیچ گونه محرکی در آن ها وجود ندارد، اضطراب را در طول روز کاهش می دهد. فراموش نکنید که اسموتی سبز، در بهبود ظرفیت ذهنی نیز بسیار دخیل است.

– آنتی اکسیدان

اسموتی های سبز، قدرت دفاعی بدن را در برابر بیماری ها افزایش می دهند و با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند.

1- اسموتی جعفری، زنجبیل و سیب

زمانی که به دنبال پاسخ این سوال هستید که اسموتی های سبز برای کاهش وزن چگونه تهیه می شوند؟ جعفری، زنجبیل و سیب به ذهن شما نمی آید! بله، درست است! ترکیب جعفری، زنجبیل و سیب نوشیدنی عالی برای کاهش وزن است.

اسموتی سبز جعفری، زنجبیل و سیب برای کاهش وزن

مواد لازم

– سیب سبز با پوست و بدون هسته: 1 عدد

– جعفری خرد شده: 1/2 پیمانه

– زنجبیل رنده شده: 1 قاشق غذاخوری

– عسل: 1 قاشق چایخوری

– آب یک عدد لیموترش

– آب یخ: 1 لیوان

تمام مواد ذکر شده را داخل مخلوط کن بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید.

– این اسموتی، نوعی نوشیدنی برای لاغری است که حاوی کلروفیل (سبزینه) فراوانی است و دارای خواص آنتی اکسیدانی و ویتامین C می باشد.

– برای رسیدن به هدف خود با این نوشیدنی توصیه می شود به مدت یک هفته از اسموتی جعفری، زنجبیل و سیب بنوشید. سپسف به مدت 15 روز به بدن استراحت دهید. این روش را همراه با یک رژیم غذایی سالم و حداقل نیم ساعت ورزش روزانه انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: کاهش وزن با جوش شیرین

2- اسموتی آناناس، خیار و لیموترش

این اسموتی، برای قبل از ورزش بسیار مناسب است. به شما این امکان را می دهد تا بدن در طول روز در کنار چربی سوزی انرژی سالم و مقوی نیز داشته باشد. این اسموتی سبز، به دلیل داشتن مقادیر بالای کلروفیل و آنتی اکسیدان بسیار توصیه می شود.

اسموتی آناناس، خیار و لیموترش برای کاهش وزن

مواد لازم

– آناناس: 2 حلقه

– برگ اسفناج: 1/2 پیمانه

– جعفری خرد شده: 1/2 پیمانه

– آب یک عدد لیموترش

– نصف یک عدد خیار

– آب آناناس: 1 لیوان

– یخ: به میزان دلخواه

تمام مواد ذکر شده را درون مخلوط کن بریزید و ترکیب نمایید. برای شیرین کردن این نوشیدنی می توانید 1 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه نمایید.

– آب میوه های سبز برای کاهش وزن بسیار عالی هستند. این روش، انتخابی ایده آل برای درج مقادیر مناسبی از میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی روزانه است.

– انتخاب سبزیجات با فیبر بالا، برای بهبود اختلالات روده ترفند مناسبی است. این نوشیدنی از مجموعه خوردنی ها و نوشیدنی های ادرارآور است؛ میوه های سرشار از آب با خاصیت ادرارآوری و برخی مولفه های دیگر سوخت و ساز بدن را فعال می کند و علاوه براین، جعفری و لیموترش، چربی ها را کاهش می دهد.

3- اسموتی اسفناج و کیوی

اگر هیچ گونه ایده ای ندارید که چگونه اسموتی های سبز را برای لاغری تهیه کنید، کیوی و اسفناج را در لیست اسموتی های خود قرار دهید.

اسموتی اسفناج و کیوی برای کاهش وزن

مواد لازم

– برگ اسفناج: 8 عدد

– کیوی بدون پوست: 3 عدد

– آب: 1/2 لیتر

– جعفری خرد شده: 1 قاشق غذاخوری

تمامی مواد را داخل مخلوط کن بریزید و با یکدیگر ترکیب نمایید و از صافی عبور دهید.

– برای ادامه کمک به جذب مواد مغذی بدن با ترکیبات طبیعی این اسموتی لاغری پر از ویتامین C است که به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان فعال بسیار مطلوب است.

توجه

– اندازه ها همیشه بسیار مهم هستند. یک لیوان از هر یک از دستورهای فوق، می توانند در کاهش وزن مناسب در کنار جذب مواد مغذی کمک می کند.

– برخی از این دستورها حاوی شیرین کننده یا عسل می باشند. اگر به دنبال کاهش قند اضافی در رژیم غذایی خود هستید، می توانید این شیرین کننده ها را حذف نمایید.